کارخانه فروش لوله پلی اتیلن

  • ۰
  • ۰

لوله کاروگیت فاضلابی:

لوله کاروگیت فاضلابی با پلی اتیلن چگالی بالا (HDPE) نوع جدیدی از لوله ها با دیواره بیرونی حلقوی و دیواره داخلی صاف است. اولین بار در اوایل دهه 1980 در آلمان توسعه یافت. پس از بیش از ده سال توسعه و بهبود، یک نوع واحد به یک خط محصول کامل تبدیل شده است. در حال حاضر، فرآیند تولید و استفاده از تکنولوژی بسیار بالغ است. به دلیل عملکرد عالی و هزینه نسبتاً مقرون به صرفه آن، در کشورهای توسعه یافته مانند اروپا و ایالات متحده به شدت ترویج و به کار گرفته شده است. معرفی و کاربرد لوله کاروگیت فاضلابی در سراسر جهان رو به افزایش است و تمامی شاخص های فنی به استاندارد استفاده رسیده اند. رنگ دیوار داخلی معمولا آبی و زرد است و برخی برند ها از رنگ زرد در دیوار داخلی استفاده می کنند.

مزایا لوله کاروگیت فاضلابی:

سطح داخلی صاف لوله جریان ورودی بزرگ را با اصطکاک کمی سیال تضمین می کند. بستن لوله کار آسانی نیست.

به راحتی با اتصالات متصل می شود، نصب آسان.

وزن سبک حمل و نقل لوله را راحت تر می کند.

اتصال انعطاف پذیر برای اطمینان از اینکه لوله پس از حرکت ناهموار خاک به خوبی کار می کند و نشت آن آسان نیست.

از نظر شیمیایی پایدار، مقاوم در برابر خوردگی، غیر سمی، غیر آلاینده،

محصولات سازگار با محیط زیست

اقتصادی در مقایسه با سایر لوله های معمولی.

طول عمر را می توان در شرایط عادی در زیر زمین به صورت مدفون افزایش داد.

کاربرد لوله کاروگیت فاضلابی:

لوله های کاروگیت فاضلابی مقاوم در برابر خوردگی و سایش، سبک وزن، حمل و نقل آسان و بادوام هستند. به خصوص لوله های کاروگیت فاضلابی همه کاره، انعطاف پذیر و دارای سطح داخلی صاف هستند. این ویژگی ها آن ها را به گزینه ای ایده آل برای انواع برنامه های ذکر شده در زیر تبدیل می کند.

زهکشی طوفان:

سیستم های آب طوفان به طیف وسیعی از اندازه لوله ها نیاز دارند. آن ها اغلب در هر دو قسمت پارکینگ و محوطه سازی نصب می شوند. لوله های کاروگیت فاضلابی مواد بادوام و مقرون به صرفه برای چنین تاسیسات زهکشی هستند. آن ها محکم هستند، عملکرد بالایی دارند و مستعد ترک خوردن نیستند.

زهکشی زیرسطحی:

لوله کاروگیت فاضلابی در سیستم های زهکشی برای هدایت حمل و نقل آب زیرزمینی استفاده می شود. همچنین برای کنترل نفوذ آب های سطحی در زمین های ورزشی، زمین های گلف، زمین های کشاورزی، پروژه های توسعه دامنه تپه و موارد دیگر استفاده می شود. آن ها برای کنترل سطح آب های زیرزمینی عالی هستند.

تاسیسات معدن:

از آنجایی که لوله کاروگیت فاضلابی در برابر مواد شیمیایی مقاوم است، لوله‌ ها معمولاً در فرآیند بازیابی ذخایر کم عیار طلا، مس و نقره استفاده می ‌شوند.

مدیریت آب:

تاسیسات ذخیره سازی زیرزمینی توسعه یافته برای حفظ آب طوفان اغلب از شبکه ای از لوله های کاروگیت فاضلابی استفاده می کنند. مقرون به صرفه، ایمن است و هیچ گونه مشکل زیبایی ایجاد نمی کند.

استفاده های دیگر:

علاوه بر این ها، لوله کاروگیت فاضلابی همچنین در سیستم های تهویه، سیستم های شناور برای اسکله قایق ها، لوله های خنک کننده زمین که جایگزینی برای تهویه مطبوع معمولی هستند و ... استفاده می شود.

اهمیت استفاده از لوله کاروگیت:

لوله‌ های کاروگیت فاضلابی کیفیت‌های متمایزی دارند که آن ها را برای مصارف مختلف، به‌ویژه در سیستم ‌های زهکشی، عالی عمل می کند.

لوله کاروگیت فاضلابی نوع جدیدی از لوله ها با دیواره داخلی صاف و ساختار دیواره بیرونی حلقه ای شکل است. این محصول سازگار با محیط زیست است که مقاومت در برابر خوردگی پلاستیک را با چقرمگی فولاد ترکیب می کند. دارای ظرفیت تحمل فشار قوی، سبک وزن، نصب ساده، ایمنی و قابلیت اطمینان، عملکرد آب بندی خوب و مقاومت در برابر خوردگی قوی است. می توان آن را به طور گسترده در مهندسی زهکشی و فاضلاب شهری استفاده کرد. پروژه های مختلف آبرسانی و آبیاری صنعتی و کشاورزی؛ پروژه راه: مانند راه آهن و... استفاده نمود.

چرا لوله های کاروگیت فاضلابی از پلی اتیلن با چگالی بالا ساخته شده اند؟

مواد HDPE به لوله عمر طولانی می دهد و آن را در برابر بسیاری از بلایا محافظت می کند. علاوه بر این، مواد HDPE همه کاره است و به سرمایه گذار اجازه می دهد در پول خود صرفه جویی کند. لوله های کاروگیت فاضلابی به دلیل هزینه کم و کیفیت بالا بدون انحراف نیازهای پروژه را برآورده می کنند.

استفاده از لوله های کاروگیت فاضلابی دلایل مختلفی دارد:

یکی از دلایل اصلی که بسیاری از مهندسین لوله های کاروگیت فاضلابی را انتخاب می کنند، دوام آن ها است. پس از تخمگذار، این لوله های کاروگیت فاضلابی می توانند مقاومت بیشتری نسبت به لوله های معمولی حمل کنند. بسیاری از کارشناسان از این لوله ها به دلیل سازگاری با محیط زیست استفاده می کنند. علاوه بر این، این لوله ها همه چیز را با خاصیت صحیح و ایمنی ضروری ارائه می دهند. این لوله ها مطابق با تمام معیارهای استادندارد ها ساخته شده اند. علاوه بر این، خواص ضد خوردگی لوله ها ارزش آن ها را حتی بیشتر می کند.

دلایل دیگر برای استفاده از لوله های کاروگیت فاضلابی:

استقامت بیشتر

ظرفیت حفظ وزن

از نظر شیمیایی بی اثر

قابل انعطاف

مقاوم در برابر خستگی

سبک وزن، مقاوم در برابر آب و هوا، مقاوم در برابر فشار و چقرمگی

نصب لوله کاروگیت فاضلابی:

ابتدا لوله بررسی می شود تا مشخص شود که آیا این لوله با مشخصات مطابقت دارد یا خیر. هنگام بازرسی لوله، حتما به دنبال سیم های آسیب نخورده باشید.

حرکت لوله به صورت ایمن و ملایم بدون ایجاد آسیب انجام می شود.

تمیز و مرتب نگه داشتن سطح اتصال بسیار مهم است. بله، زباله های سوکت الکتروفیوژن پاک می شوند و هیچ آلودگی در محل اتصال باقی نمی ماند.

سوکت لوله اکنون ممکن است به سوکت الکتروفیوژن وارد شود. پس از قرار دادن، از یک تسمه فولادی برای محکم کردن محل استفاده کنید.

جوشکاری باید به درستی و مطابق با پروتکل الکتروفیوژن انجام شود. این باید با یک روش خنک کننده دنبال شود. فرآیند خنک سازی بسته به فصل، مانند تابستان یا زمستان، زمان معینی را می طلبد. در زمستان 15 دقیقه و در تابستان 20 دقیقه طول می کشد.

کارخانه تولید لوله کاروگیت فاضلابی پایپ ایران:

کارخانه لوله کاروگیت فاضلابی پایپ ایران، با پشتوانه چندین سال تجربه مدیران آن در زمینه تولید لوله کاروگیت فاضلابی با بهره گیری از جدید ترین فن آوری های روز دنیا، با کیفیت ترین لوله های کاروگیت فاضلابی را تولید و ارائه می نماید و با بهره گیری از دانش روز و مساعدت مشتریان گرامی درصدد پیشرفت و نو آوری روزافزون می باشیم. نخستین شعار شرکت مشتری مداری بوده و اهداف و برنامه های خود را بر آن بنا نهاده ایم.کارشناسان فروش لوله کاروگیت فاضلابی پایپ ایران همیشه برای کمک به شما عزیزان در خدمت هستند. آن ها تجربه گسترده ای در زمینه تولید لوله کاروگیت فاضلابی برای طیف گسترده ای از بخش ها دارند. برای راهنمایی یا اطلاعات بیشتر در خصوص تولید لوله کاروگیت فاضلابی و استعلام قیمت لوله کاروگیت فاضلابی با کارشناسان و متخصصان پایپ ایران از طریق شماره تماس های 09128405915 و 02166483199 در ارتباط باشید.هدف ما در آینده افزایش صادرات و گسترش استفاده از مواد پلیمری با ساختن برند پایپ ایران به یک برند معتبر در بازار داخلی و بین المللی و افزایش سهم بازار آن است.
 

 

  • ۰۱/۰۱/۰۶
  • لوله پلی اتیلن پایپ ایران