کارخانه فروش لوله پلی اتیلن

۱ مطلب در تیر ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

سپتیک تانک:

به مخزنی که برای تصفیه فاضلاب از طریق فرآیند تجزیه بیولوژیکی و زهکشی استفاده می شود، سپتیک تانک گفته می شود. با نصب دفنی و سطحی به فعالیت هایی مانند تصفیه فاضلاب می پردازد. در واقع فاضلاب خانگی (فاضلاب حاصل از سینک، توالت، دوش، ماشین لباسشویی، دفع زباله و ماشین ظرفشویی) عموماً توسط گرانش به داخل سپتیک تانک جریان می یابد. در آنجا ذرات سنگین ‌تر به پایین می‌ نشینند و کف‌ ها به سمت بالا می‌روند. باکتری های موجود در مخزن به تجزیه برخی از مواد جامد کمک می کنند. همانطور که اشاره شده است آن ها در زیز زمین قابل نصب و استفاده می باشند، بنابراین باید مقاومت بالایی را در برابر فشار های وارده از سوی خاک داشته باشند. این مقاومت را می توان از ماده های اولیه برای ساخت آن ها ایجاد کرد. سپتیک تانک پلی اتیلن نوعی از آن هاست که می تواند مقاومت عالی داشته باشد، علاوه بر سپتیک تانک های پلی اتیلن، بتن و فایبرگلاس ماده دیگری برای ساخت آن هاست که در ادامه به تفاوت و علت خرید سپتیک تانک پلی اتیلن اشاره خواهد شد. استفاده از این محصولات از آن جهت مهم است که امروزه دنیا در شرایط بحرانی از جمله از بین رفتن زیستگاه های جانداران و محیط زیست قرار دارد و با این امر می توان بخشی از آسیب و ضرر به طبیعت را کم تر نمود.

سپتیک تانک پلی اتیلن یا بتنی:

سپتیک تانک یکی از مهم ترین اجزای فاضلاب و ملک شماست که فاضلاب خانه یا هر مکان دیگر را به صورت ایمن پردازش و مدیریت می کند، با این حال وجود آن ها بسیار مهم است. هنگامی که برای اولین بار قصد خرید سپتیک تانک را دارید، با چه گزینه هایی رو به رو هستید؟ دو مورد از گزینه هایی که برای شما وجود دارد و می خواهیم در مورد آن ها بپردازیم، سپتیک تانک پلی اتیلن و بتن است. امروزه پلی اتیلن را جزء ماده های جدید و ماهیت عالی می دانند و بتن جزء ماده های قدیمی محسوب می کنند که در برخی از کاربرد ها استفاده از مناسب نمی باشد و پلی اتیلن جایگزین آن شده است. خرید سپتیک تانک یک انتخاب مهم است. اگر به دنبال سپتیک تانکی هستید که طول عمر بالایی داشته باشد و به احتمال زیاد در چند سال آینده عملکرد عالی خود را حفظ کند و مجبور به تعویض و جایگزین کردن آن نباشید، سپتیک تانک پلی اتیلن انتخاب عالی است تا در سال های آینده به شما خدمت کند. پلی اتیلن و بتن دو ماده محبوب برای ساخت سپتیک تانک هستند. دانستن مزایا و معایب آن ها به شما کمک می کند تا بهترین گزینه را انتخاب کنید که مناسب خانه شما و متناسب با بودجه شما باشد. بیایید به مزایا و معایب هر یک از آن ها نگاه کنیم.

مزایای سپتیک تانک پلی اتیلن:

 

سپتیک تانک های پلی اتیلن مقرون به صرفه تر از سپتیک تانک های بتنی هستند زیرا قیمت خرید پایین تری دارند.

سپتیک تانک های پلی اتیلن به راحتی نصب می شوند زیرا سبک وزن هستند. آن ها به افراد کمی برای نصب نیاز دارند و به زمان و تجهیزات کمتری نیاز دارند. بنابراین هزینه های نصب کمتر می شود.

سپتیک تانک پلی اتیلن حمل و نقل آسان و سازگار تری دارند. این بدان معنی است که آن ها را می توان در مکان های مختلف قرار داد.

سپتیک تانک های پلی اتیلن ضد آب هستند و در برابر خوردگی مبتنی بر آب مصون هستند. آن ها همچنین در برابر زنگ زدگی مقاوم هستند.

سپتیک تانک پلی اتیلن کمتر مستعد ترک خوردن هستند زیرا پلاستیک انعطاف پذیر است و بنابراین آن ها به اندازه سپتیک تانک سیمانی ترک نمی خورد.

سپتیک تانک های پلی اتیلن بهداشتی تر از نوع بتنی هستند.

معایب سپتیک تانک بتنی:

خرید و نصب سپتیک تانک های بتنی بیشتر از سپتیک تانک های پلی اتیلن به دلیل وزن آن ها هزینه بیشتری دارد.

حمل و نصب سپتیک تانک بتنی دشوارتر است زیرا از سپتیک تانک های پلی اتیلن سخت تر و سنگین تر هستند. بنابراین در نصب سپتیک تانک بتنی از تجهیزات سنگین استفاده می شود و زمان زیادی می برد.

سپتیک تانک بتنی نیز برای تعمیر و نصب اختلالات بیشتری دارند. هنگامی که سپتیک تانک شما آسیب دیده است، تعمیر آن در مقایسه با سپتیک تانک های ساخته شده از پلی اتیلن آسان نیست.

سپتیک تانک های بتنی نسبت به سپتیک تانک پلی اتیلن بیشتر در معرض خوردگی هستند زیرا با بالا رفتن سن ترک می خورند یا خورده می شوند، به خصوص اگر به درستی نگهداری نشوند.

انتخاب سپتیک تانک:

سپتیک تانک بتنی با توجه به هزینه بالا، نصب سخت و معایب دیگر انتخاب مناسبی برای تصفیه فاضلاب نمی باشد و امروزه استفاده از آن ها نادیده گرفته شده است چرا که در بازار انواع بهتری از این محصولات هستند و همچنین جایگزین های بهتر که سپتیک تانک پلی اتیلن و فایبرگلاس می باشند لذا می توانند بر عکس نوع بتنی تا چندین سال قدمت داشته باشند. با این وجود، در مورد هزینه، سپتیک تانک پلی اتیلن مقرون به صرفه تر از نوع بتنی هستند. اگر در یک منطقه دور افتاده زندگی می کنید، یا قصد خرید سپتیک تانک را دارید سهولت نصب و حمل و نقل از مزیت های مهم سپتیک تانک های پلی اتیلن است، لذا نوع بتنی آن نمی تواند نصب، جا به جایی را آسان نماید. علاوه بر فاکتور نصب، حمل و نقل، نوع خاک شما در مورد تصمیم گیری میان سپتیک تانک های پلی اتیلن و بتنی مهم است. توصیه می شود اگر خاک شما دارای درجه اسیدی بالایی باشد، سپتیک تانک بتنی بر اثر آن ها نابود و تضعیف می شوند و دیگر انتظار عملکرد صحیحی از آن وجود نخواهد نداشت. اما همانطور که گفته شده است جایگزین آن ها سپتیک تانک پلی اتیلن از مقاومت بالایی برخوردار است و سازگار با هر نوع محیط و شرایطی هستند. با این حال چه خاک شما اسیدی باشد یا ناهموار نصب سپتیک تانک پلی اتیلن بهترین گزینه است. ابتدا برای انتخاب آن مکان و موقعیت خود را در نظر بگیرید و گزینه ای را انتخاب کنید که برای خانه شما مناسب است.

کارخانه تولید سپتیک تانک پلی اتیلن پایپ ایران:

کارخانه سپتیک تانک پلی اتیلن پایپ ایران، با پشتوانه چندین سال تجربه مدیران آن در زمینه تولید سپتیک تانک پلی اتیلن با بهره گیری از جدید ترین فن آوری های روز دنیا، با کیفیت ترین سپتیک تانک پلی اتیلن را تولید و ارائه می نماید و با بهره گیری از دانش روز و مساعدت مشتریان گرامی درصدد پیشرفت و نو آوری روزافزون می باشیم. نخستین شعار شرکت مشتری مداری بوده و اهداف و برنامه های خود را بر آن بنا نهاده ایم.کارشناسان فروش سپتیک تانک پلی اتیلن پایپ ایران همیشه برای کمک به شما عزیزان در خدمت هستند. آن ها تجربه گسترده ای در زمینه تولید سپتیک تانک پلی اتیلن برای طیف گسترده ای از بخش ها دارند. برای راهنمایی یا اطلاعات بیشتر در خصوص تولید سپتیک تانک پلی اتیلن و استعلام قیمت سپتیک تانک پلی اتیلن با کارشناسان و متخصصان پایپ ایران از طریق شماره تماس های 09128405915 و 02166483199 در ارتباط باشید.هدف ما در آینده افزایش صادرات و گسترش استفاده از مواد پلیمری با ساختن برند پایپ ایران به یک برند معتبر در بازار داخلی و بین المللی و افزایش سهم بازار آن است.


  • لوله پلی اتیلن پایپ ایران